תחנות 'טיפת חלב' מבית מכבי ממשיכות להוביל במדדי החציון הלאומי

    עפר גדנקן No Comments on תחנות 'טיפת חלב' מבית מכבי ממשיכות להוביל במדדי החציון הלאומי

    התוכנית הלאומית למדדי איכות ברפואת הקהילה היא תכנית ייעודית המספקת לציבור ולקובעי המדיניות מידע על איכות הטיפול הרפואי הניתן על ידי קופות החולים בתחומים שונים, וזאת במטרה לשפר ולהיטיב את השירות הרפואי הניתן לתושבי ישראל.

    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על מנת לממש את מטרת התוכנית, מתפרסמות מדי שנה תוצאות בדיקה של סדרת מדדי איכות בטיפול בקהילה. תוצאות מעקב זה מאפשרות הערכה של ההתפתחויות באיכות הטיפול לאורך זמן וזיהוי מוקדים הדורשים התערבות ושיפור, הן בתחום מערכות המידע ואיסוף הנתונים והן בתחום שירותי הבריאות עצמם.

    מכבי מובילה זו השנה השישית ברציפות בכל המדדים הנבדקים. כמי שאמונה על הנגשת שירותי הבריאות במיטב הנוחות, מובילה מכבי גם בגזרת איכות הטיפול בטיפות החלב בערים החרדיות, בהן מנהלת מכבי פריסה רחבה במיוחד של תחנות טיפת חלב המשויכות לקופה. שיוך תחנות טיפת החלב אל הקופה העירונית היא שירות מיוחד שמובילה מכבי בערים החרדיות ובהצלחה מרובה.

    בכנס 'התוכנית הלאומית למדדי האיכות' לשנת 2021 הוצגו תוצאות מבדק מדדי החציון הלאומי בו מובאת לידי ביטוי ההובלה של מכבי בכל המדדים הנבדקים, בהם מנצחים אחוזי ההיענות של מכבי מעל מדדי החציון הלאומי. בין המדדים הנבדקים הוצגו ממצאים שונים הבודקים את תפקוד מערכות הבריאות בתחנות טיפת חלב, בהם נראה כי מכבי מובילה באחוזים ניכרים הן על פני החציון הלאומי והן על פני אחוזי היעד שמציב משרד הבריאות.

    פער האחוזים העומד לטובת מכבי מוסיף להצביע על מכבי כמעצמה מובילה בתחום שירותי הבריאות בישראל וכמי ששמה את טיב השירות ואיכות הטיפול בראש סדרי העדיפויות.

    הגב' מירה קולא – ממונה על תחום טיפת חלב: "ברכת תודה שלוחה לאחיות טיפת החלב, על טיפול איכותי ומקצועי לאורך כל השנים, למערך האיכות, למערכות מידע, הנהלות המחוזות והנהלות המרחבים על הובלת המדדים באופן עקבי ושיטתי מתוך רצון אמיתי לסייע ולהיות עבור הזולת."

     

     



    0 תגובות